فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

پیشنهاد فیلم: خانه دوست کجاست؟

فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست؟» ساخته عباس کیارستمی تولید شده در سال 1987 یکی از بهترین فیلم هایی هست که من تا حالا تو عمرم دیدم ! یعنی اگه بخوام یه لیست ده تایی از بهترین فیلم هایی که دیدم رو بگم، این فیلم قطعا توی لیست ده تایی هست ! می خوام خواهش کنم از دوستانی که این فیلم رو ندیدن، هر جور شده این فیلم رو تهیه کنن و حتما ببینن ...

شما وقتی به تماشای این فیلم می شینید انگار که کلا از این دنیای خسته کننده و بی جاذبه رها می شید و به دوران خوب و جذاب کودکی بر می گردید و واقعا این حس بهتون دست میده که خودتون هم توی فیلم هستید ! 

موقع تماشای فیلم از اینکه کارگردان چطوری از بازیگر نقش اول فیلم که توی فیلم اسمش احمد هست بازی گرفته، حیرت زده میشید ! بازی احمد و دوستش محمد رضا نعمت زاده (بعد از دیدن این فیلم این اسم همیشه تو ذهنتون میمونه!) فوق العاده هست و از اون فوق العاده تر هوش سرشار کارگردان هست که کاملا ملموس هست توی فیلم...

من خودم این فیلم رو چندبار دیدم و دوباره تاکید می کنم هر کسی این فیلم رو ندیده حتما ببینه ! مطمئنا تجربه بسیار خوبی می شه واستون ...


پ.ن: دوستان فردا من آزمون استخدامی دارم. واسم دعا کنید، خیلی دلم می خواد تو این آزمون قبول بشم ...

نظرات 24 + ارسال نظر
نگار‏ پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 16:17

چون محمد سفارش کرده پس حتما باید ببینیمش
ایشالا ک قبول میشی

آره نگار حتما ببین ! بعد که دیدی نظرت رو بیا بگو ...
مرسی

نگار‏ پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 16:20

ایشالا یکی دو ماه دیگه!‏ حتما

باشه دختر

رضا پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 16:30 http://fcuk.blogsky.com

ایشالا قبول نمیشی و رو سیاه میشی و بعدشم افسرده میشی و بعدشم معتاد میشی و بعدشم از سرنگ آلوده ایدز میگیری و بعدشم میمیری

به قول محسن نامجو خِلّاص


با تشکر از آقا رضا

ماری پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 18:18


+به سلامتی هر چی بچه امتحان داره!

بچه ؟!
به سلامتی

رضا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:12 http://fcuk.blogsky.com

محمد تو دختری ؟!
خدایی تو دختر نیستی ؟


اوا خاک عالم ! آقا رضا از کجا فهمیدی من دخترم !؟

بابا آقا رضا من به خدا پسرم ! یا به قول جیگر، پسرم پســـرم پســــــــرم !
هرکار تو بگی می کنم تا بهت ثابت بشه ! خوبه
حالا چی شد فک کردی من دخترم هان !؟

نگار‏ جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:59

چرا همه فک میکنن دختری؟
آزمونو چیکار کردی؟خوب بود؟

واقعا چرا ؟!!!!
آزمون خوب بود، فقط عمومی هاش خیلی آسون بود، تخصصی هاش خیلی سخت بود ! کلا خوب بود ...
نگار چه خبر ؟!

ماری جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 13:17

آفرییییین!خوب دادی پس!بزن کف قشنگه رو به افتخار این بچه ی امتحان رد کرده!

ممنونم ماری جان !
حالا مهم اینه که قبول شده باشم ! امید به خدا، ببینم چی میشه دیگه ...

نگار‏ جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 13:38

سلامتی!آقا اوضام خیلی بی ریخته.واقعا دیگه خسته شدم کاش این چن روز زود تموم بشه!‏ اگر چه ک من بیشتر هدفم دانشگاه آزاده

آخیییی...
اشکال نداره نگار جان بالاخره باید این چند روزم تحمل کنی و درستو خوب بخونی ! همین یه باره فقط ...

نگار‏ جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 14:17

ناراحت نباش خو

نگار‏ جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 14:21

باشه

نفس جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 16:20 http://princess91.blogsky.com/

یادم باشه برم این فیلمو بگیرم ببینم
tanx az agha mohamad
چرا همه فک میکنن تو دختری و من پسر؟؟!!!
ولی حدس من بهتر ازینا بودا
من برچسب دختر بهت نچسبوندم تازشم فک میکردم از من بزرگتری همین
حالا آزمون چی بود؟
ایشالا دختر آقا محمد قبول شی

حتما ببین نظرتو بگو ...
نمی دونم والا !
آزمون استخدامی استانداری ...

مرسی آقا نفس خانوم شمام همینطور

رضا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 20:28 http://fcuk.blogsky.com

خدایی پسر اینقد نباید لفظ قلم حرف بزنه
با ادبی خوبه ولی مامانم اینایی رو اعصابه

به من میگی آقا رضا

آره خب راس میگی
نه بابا، باور کن من از این بچه مثبتا نیستم ! ولی خب میدونی اینجا چون خانوما زیاد تردد دارن به احترام اونا اینجوری می نویسم !

به تو ام میگم آقا رضا چون واسم ارزش داری ! اگه خودت دوست نداری از این به بعد میگم رضا
ولی راس میگی بعضی موقع ها مامانم اینایی می نویسم ! حالا دقت کردم، خودم هم خیلی بدم میاد
ممنون به خاطر تذکر خوبت
+
البته بعضی مطلب ها میطلبه که ادبی تر باشه ! مثلا توی همین موضوع فیلم نوشته بهتره اینجوری بنویسم !
حالا بگو ببینم دقیقا کجای متن باعث شد حالت به هم بخوره !؟

تارا شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 00:30

با این رضا موافقم خیلیییی :دی


یعنی با فحش و اینا مشکل ندارین !؟
یه نظرسنجی بکنیم ببینیم برو بچ چطوری راحت ترن !

رضا شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 02:32 http://fcuk.blogsky.com

حالم که به هم نمیخــوره
اما رو اعصابه یه جورایــی
کلا" بهتره آدم طرفشــــو
نابود کنه، مثلا" یه چـیزی
بگه که طرف فرو بپاشــه
مرد باید این مـدلی باشه
با تمام احترامی که بــــه
دوستان دارم ولی اصــلا"
خانوما رو بیخی وجودتــو
عشقه

حالا
یه چندتا فحش بده ببینیم چند چندیـم
به منم دیگه بگو رضا اصلا" بگو عوضی
مثلا" بیا وبلاگم کامنت بده چطوری عو
ضی خلاصه راحت باش دنیا ارزشــشو
نداره

معرفت تو عشقه عشقی !

فحش که الکی آدم نمیده ! تو خودتم من ندیدم تو وبت فحش بدی !
باشه میگم رضا !
رضا خدا عوضت بده ایشالا ! خوب شد !؟

نگار‏ شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 15:23

نفس شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 15:33 http://princess91.blogsky.com/

وا این جا چرا انقدر بدآموزی داره؟
اگه قراره فحش محش بازی باشه ما نمیایم
وا این رضا چی میگه خانوما رو بیخی؟؟؟

بیا ! دیدی رضا !؟
نه بابا نفس، فحش اینا شوخی بود ! بحث بیشتر سر مامانم اینایی صحبت کردنه !

نگار‏ شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 17:31

سلام

سلام بر حاج خانوم نگار

نفس شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 21:06 http://princess91.blogsky.com/

اینکه پسرا مامانی اینان شکی درش نیس(بچه ننه)
حالا مامانیم صحبت میکنن و میکنید مشکلی نیس

شما دخترا چش ندارین ببینین مادرا بیشتر به پسراشون توجه می کنن !؟
از این به بعد سعی می کنم یه جوری بنویسم همه راضی باشن ...

نگار‏ شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 21:15

تارا شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 21:49

ابراز وجود

وجودتو عشقه !

نگار‏ شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 22:21

اینکه خودت باشی از همش بهتره!‏ خود خودت باش

باشه

نفس شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 22:48 http://princess91.blogsky.com/

والا من نه مامانیم نه بابایی
مستقلم
ایش حالم بهم میخوره ازین آدمای مامانی و بابایی
در ضمن فک کنم پسرا چش نداشته باشن ببینن باباها دختراشونو بیشتر دوست دارن تا پسراشون


نه اتفاقا ! برا من که اصن اهمیت نداره !

mmad یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 22:13 http://nemidanam.blogsky.com

ببخشید دیر سر میزنم
ولی ممد قبولت داریم بابا
کیارستمی زیر درخت گیلاسشو دیدم حرف نداره نمیدونم چرا کیا رستمی منو یاد سارماگو میندازه نمیدونم اهل کتاب هستی کوریشو خوندی یا نه؟ اگه نخوندی پیشنهاد میکنم بخونی
فیلم زیاد تقریبا نگا میکنم کیا رستمی هم تو نظرمه همه فیلماشو گیرمیارم نگا میکنم مرسی از پیشنهادت
من عاشق علی حاتمیم با دیالوگاش همه فیلماشو حداقل یه 5.6باری دیدم
راستس ده کیارستمی رو هم دیدم بد نیس حرفاشون آخه فقط حرفه

علاوه بر نفس خانوم که کلا تو باغ نیست ! ممد جان تو ام اسم فیلم رو اشتباه گفتی که ! اسم فیلم طعم گیلاس هست نه زیر درخت گیلاس !
متاسفانه فرصت کتاب خوندم ندارم. کتاب هامو گذاشتم موقع پیری بخونم
آره حتما فیلم هاش رو ببین مخصوصا اون قدیمی ترها که قبل انقلاب ساخته ...
علی حاتمی که یه دونه بود

نفس دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 13:00 http://princess91.blogsky.com/

زیر درخت گیلاس؟
منظور زیر درخت هلو بود؟

نفس فک کنم تو اون فیلمه رو میگی که حمید جبلی اینا توش بودن آره !؟
اون که ممد میگه اسمش طعم گیلاس هست. اسمش رو فراموش کرده اشتباه گفت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد