فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فقط نگاه می کنم، فقط نگاه می کنم ...

وقتی ستاره می شکفه تو دست سرخ پنجره

وقتی شب از حادثه ی بارون و بوسه می گذره

وقتی سکوت سایه ها آینه به آینه می شکنه

وقتی که خورشید میره و دریارو آتیش می زنه

فقط نگاه می کنم فقط نگاه می کنم

به یاد تو شبو پر از اندوه ماه می کنم

فقط نگاه می کنم فقط نگاه می کنم

وقتی سحر پر می شه از ناز نگاه نسترن

وقتی تو جشن گم شدن پرستوها پر می کشن

انگار دوباره لحظه ها آبی و رویایی می شن

دوباره تو دل دل شب قصه شروع می شه و من

فقط نگاه می کنم فقط نگاه می کنم

به یاد تو شبو پر از اندوه ماه می کنم

فقط نگاه می کنم فقط نگاه می کنم

به من ترانه ای بده از صبح پرواز و نیاز

از اشک و شبنم و نسیم دنیای تازه ای بساز

به من دوباره پل بزن معجزه ی رنگین کمون

که من بدون تو به شب به سایه ها به آسمون

فقط نگاه می کنم فقط نگاه می کنم

به یاد تو شبو پر از خورشید و ماه می کنم

فقط نگاه می کنم فقط نگاه می کنم

فقط نگاه می کنم فقط نگاه می کنم

به یاد تو شبو پر از خورشید و ماه می کنم


[فقط نگاه می کنم/حامی]

نظرات 7 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 00:44 http://www-an.blogsky.com

فقط نگاه میکنم فقط نگاه میکنم،
آره خوب فقط نگاه میتونیم بکنیم...

کم پیدایی اق محمد

شایان جان هستم ولی،
فقط نگاه می کنم ...

شایان یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 00:48 http://www-an.blogsky.com

دم شما گرم
خیلی گلی.

تو دسته گلی ...

ماری یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 11:50

آقا فهمیدم!
شاعرش عینکی بوده!

نفس یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 13:47 http://princess91.blogsky.com/

فقط نگاه؟؟!!!
یعنی با یه نگاه هم قانع بوده؟!!!
میگم اگه پسر شایان دسته گله و شما گل ، پس من چیم؟

آره دیگه.
کی قانع بوده !؟
شما اصن گلخونه ای ، خوبه !؟

تارا یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 14:41

منم که جنگلم دیگه!

آره دیگه

نفس یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 14:42 http://princess91.blogsky.com/

چرا که نه

تارا یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 14:49

این عکسی هم که گذاشتی خیلی زشته!

واقعا !؟
عکس هنریه، باید چشم بصیرت داشته باشی تا زیباییش رو درک کنی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد