فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

همراه اول

صبح اول صبح خواب بودیم یکی زنگ زده رو گوشیم، برداشتم می بینم یه دختره ـس ! میگه سلام از دفتر فروش همراه اول تماس می گیرم ... حرفشو قطع کردم گفتم خانوم، شما قبلا هم تماس گرفتید من گفتم احتیاجی ندارم ! (منظور سیم کارت جدید مشابه شماره خودم!). بعد در اومده میگه ای بابا تو چرا خسیس بازی در میاری آخه ! خب سیم کارت به این خوبی شماره ـش هم مثل شماره خودته خوب یکی بخر دیگه مگه چقد پولش میشه !!!
نظرات 20 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 19:20

روش تبلیغت تو حلقم دختر جون!!!!!

تازه دختر جوون با صدای سک سی !!

نفس دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 20:14 http://princess91.blogsky.com/

خوب تو بگو برام بخر اگه پولش هیچی نیس
من با دل و جون ازت میگیرم
ولی راس میگه آقا محمد من قبول دارم خسیسی

از خواب بیدار شده بودم یادم نیس بهش چی گفتم ! ولی فک کنم یه چیز تو همین مایه ها گفتم !
نفس جون تو برا اینکه راننده تاکسی 100 تومن بهت کم داده بود می خواستی بکشیش ! به من میگی !؟

نفس دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 23:20 http://princess91.blogsky.com/

نه اون خسیسی نیس
میخواستم پررو نشه.بعدشم بزنم بکشمشون حقشونه که یه بار دیگه پول مفت از گلوشون پایین نره
ولی واس خریدن اصلا خسیس نیستم اصلا به گروه خونیم نمیخوره

اتفاقا منم واسه خرید اصن خسیس نیستم. همیشه بهترین چیز رو می گیرم ! البته تو ایران اینجوریه که بهترین چیز گرون ترینه !
راننده تاکسی های تهران و اصفهان و اینا رو آدم باید تا قرون آخر بقشه پولش رو بگیره ازشون. ولی تاکسی های شهرهای کوچیکتر گناه دارن حالا 100 تومن هم از آدم برسه به اونا ! چی میشه مگه ! آخه اونا خیلی کمتر از تهران اینا کرایه میگیرن.

نگار سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 00:03

واااای خیلی بده آویزون آدم میشن!‏ پ.ن : تولدم مبارک

آره
اههههه ! نگار تولدت کی بود !؟ امروز بود !؟ وای چرا نگفتی واست جشن بگیریم ! تولدت مبارک نگار جان انشالله تا آخر عمر سلامت و با دل خوش زندگی کنی ...

نفس سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 09:44 http://princess91.blogsky.com/

آقا محمد هر شهری هر چیزی براشون گرونه
درسته شما بیاید شهر ما فک میکنید خیلی مفته و ارزون چون شهر شما همونو خیلی گرون میدن
واس هر کسی تو هر شهری زورش میاد به راننده تاکسی بیشتر بده چون اگه خودت 100 ت کمتر بدی جفت چشاتو درآوردن چه انتظاری داری من بهشون پول مفت بدم عمرا

آره خب اینم یه حرفیه ...

نگار سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 11:40

دیشب تولدم بود.
مرسی محمد جان

آخییییی !
پس حسابی بزن به رقص راه انداخته بودی !
راستی تولد داداش کوچیک منم 16 بود براش تولد گرفتیم

نگار سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 11:42

حالا کادومو بده من برم

نگار جان اگه میشد با اینترنت چیز میز فرستاد هم خیلی خوب میشد !
اون موقع یه کادو خیلی خب بهت میدادم
حالا این اسباب بازیا که برا داداشم آوردن هست، هر موقع اومدی اصفهان بگو تا بیام بهت بدم

نفس سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 13:38 http://princess91.blogsky.com/

آخی تولد داداش کوچیکه
مبارک باشه ایشالا
میگم آقا محمد تولد شما کی بود؟
راستی من آیدی که به شما داده بودم رو فراموش کردم میشه بیاید بهم بدید
ممنون میشم

بله تولدش بود.
مرسی
منم هم 18 مرداد تولدمه
اگه پیداش کردم براتون میذارم. چشم.

نفس سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 18:45 http://princess91.blogsky.com/

البته نگید نفس حافظش خوب کار نمیکنه
کار میکنه بر اطمینان گفتم
میدونستم مردادی هستید
چشمتون بی بلا ممنون

بله بر منکرش لعنت !
نفس جان اون آی دی رو پیدا نکردم ! باید ببخشی

نگار سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 22:57

پس داداشت خیلی ناز و باهوش و جذاب و با مرام و ...!‏ باید باشه.ب سلامتی همه تیریا!‏
اگ شده باشه من ی روز میام اصفهان تا اینا و اون ۵ تومن و ازت میگیرم

دادش من که آره اینا رو داره ! یعنی توام ناز و باهوش و جذاب و با مرامی نگار ؟!
آره پس با این اوصاف حتما بیا اصفهان
راستی کدوم 5 تومن !؟

نگار چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 01:15

تو این خصوصیات تیریا شک نکن ‏!‏
خدمت میرسیم.
نمیدونم ی حسی بهم گفت ۵تومن ازت میخوام

خدمت از ماس
حست اشتباه کرده

تارا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 14:33

نگار تولدت مبارک!!!!!
ببخشید من دیر فهمیدم!!
تاریخ فوت کیهانم 19م بود
نحس شدی :دی

نگار با شماس

تارا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 14:37

اتفاقا من یه تیری میشناسم نه نازه نه باهوش شاید یکم جذاب باشه ولی به هیچ وجه با مرام نیست!!
کلا حالم ازش به هم میخوره!
ولی اون 31 تیره شاید خصوصیتش به مردادیا رفته باشه

دکی !
نا سلامتی منم مردادیم ها ! دست شما درد نکنه دیگه

نگار چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 14:44

تارا قضیه ی کیهان رو راسته؟

تارا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 15:22

نمیدونستم مردادی هستی ببخشید!! :دی
اره نگار!! :|
یاورم نمیشه!!
دیروز به الهه گفتم نزدیک بود اونم بره پیش کیهان!
تو چرا یاهو نمیای باز؟!؟

اشکال نداره تارا جان ...

نگار چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 15:32

من هر وقت میام تو نیستی!‏ الان داشتم با یکی از دوستاش صحبت میکردم گفت از ساختمون ۲۰ طبقه افتاده پایین. من خیلی دلم براش سوخت واقعا پسر خوبی بود.مگه الهه نمیدونست؟ وای بدبخت میمیره

بچه ها به قول اون یارو، ای دروغو که میگی راسته !؟
واقعا یکی مرده از دوستاتون !؟

نگار چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 15:34

مرسی تارا جان فدات شم
آره متاسفانه با تاریخ فوت کیهان یکی شد

نگار پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 03:00

آره متاسفانه.یکی از دوستای خوبمون

ای بابا ... میگن آدم از 1 دقیقه بعدش هم خبر نداره ! همینه دیگه ...
خدا بیامرزه .

شایان سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 21:54 http://www.-an.blogsky.com

بهش فش بده

گلنار چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:20 http://mirgolnar.blogfa.com

واقن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد