فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

قالب جدید

خب منم بالاخره قالب وبلاگم رو عوض کردم ! البته شاید بدونید که قالب اصلی این شکلی نبود از اول و حالا که می بینید این شکلی شده به خاطر زحمت های دوست خوبم آقا رضا (وبلاگ) بودش ! دیروز کلی به خاطر قالب وبلاگ من وقتش گرفته شده و کلی منو شرمنده کرد ! امیدوارم بتونم براش جبران کنم ...
+
دوستان حالا که قالب با زحمت های آقا رضا آماده شده، لطفا اگه دوست داشتین نظراتتون رو درباره ـش بگید ...
نظرات 7 + ارسال نظر
نگار شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 10:21

دست رضا درد نکنه!‏ خیلی هم قشنگ شده pérféctOoO‏!‏
بازم اول شدم یوووووووهو ‏!‏ نفس دلت بسوزه
اگرچه ک این میز ب هیچکس وفا نمیکنه...

آره واقعا خیلی زحمت کشید...
نگار اسپانیایی حرف میزنی !؟
تو زندگیت اول باشی جوون
بله میز که وفا نداره

نگار شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 11:31

sì,que te pasa!
چشم بابا بزرگ در زندگی هم اول میشم.
شما امتحاناتون کی شروع میشه ‏!؟

جدی ! نگار اسپانیایی می شود !

ما امتحانامون کلا تموم شده

رضا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 12:22 http://fcuk.blogsky.com

چرا خودتو لوس میکنی؟
زحمت کدومه؟
وقت چیه؟
بگو موضوع برای پست ندارم

نه باید حتما یه پست برا جبران زحمت هات میزدم !
در کل واقعا ممنونم ! امیدوارم سلیقه من به نظر خودت هم خوب باشه و خودت هم از قالب خوشت اومده باشه داش رضا ...

شایان شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 12:25

خوبه

خودت خوبی !

نفس شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 13:43 http://princess91.blogsky.com/

نگار جون من جایگامو به تو تقدیم میکنم
به به دست آقا رضا درد نکنه چقدر زحمت کشیده
پس من دنبال یه داماد خوب بر این وبت باشم زودی شوهرش بدم
قالبتون مبارکایشالا که باب میلتون باشه و تو انتخاب سخت گیر نباشید

آره ! بگرد ببین پیدا میشه
مرسی ! بد نیست دوستش دارم

شایان یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 12:03

اون که صد در صد

بر منکرش لعنت

mmad دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 16:57 http://nemidanam.blogsky.com

منم خواستم تو قالب کمک کنم ببخشید دیگه درگیر درسو اینا شدم
خوب شده دس آقا رضا درد نکنه

ای بابا دست شما درد نکنه داداش ! راضی به زحمت نبودیم. دیگه آقا رضا زحمت ـش رو کشیدن ...
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد