فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

پیست اتومبیلرانی و حواشی !

از اونجایی که ما خانوادگی کلا از لحاظ ژنتیکی، ژن رانندگی تو بدنمون هست ! (تف به ریا !)  و پسر عمو بنده هم چون هم خون ماست و همینطور وقت و پولش رو داشته که بیشتر به رانندگی اهمیت بده ! امروز مسابقه داشت ماهم رفتیم پیست ببینیم چه گلی به سرمون میزنه !

خیلی هیجان داشت موقع مسابقه ـش ! فقط خیلی بد شانسی آورد و گیربکس ماشینش به دلیل اینکه فشار بیش از حد بهش آورد توی مسابقه خراب شد و واسش مشکل پیش اومد ! اگه نه اول میشد به جای سوم ...

+

یکی رو تو قسمت تماشاچی های پیست دیدم که خیلی دلم می خواست بیشتر باهاش آشنا بشم ! ولی ...

درسته میگن دنیا کوچیکه ولی یعنی انقدر کوچیک هست که یکی بیاد اینجا کامنت بذاره واسم که آقا، فک کنم من همونی باشم که امروز توی پیست دیدی ! ولی نه، امکان نداره ...

نظرات 15 + ارسال نظر
نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 13:59

آقا من فک کنم همونی باشم ک امروز تو پیست دیدی!‏
هیچم تابلو نی کسیم شک نکرد!‏

آخی ! این نشون میده شما خیلی مهربونی نگار جان
اگه راست میگی بگو ببینم خودت لباس چی پوشیده بودی من چی پوشیده بودم

نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 14:18

تست روان شناسی بود؟ یادوربین مخفیه؟
من ک تو رو ندیدم تو حواست همش ب من بود والا تو باید بگی من چی پوشیده بودم

یه چیز تو مایه های همین روانشناسی !
آخه اون که من گفتم هم حواسش همش به من بود !

رضا جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 14:50 http://fcuk.blogsky.com

من همونیم که دیدی؛ دوست پسرم میشی ؟

البته همون که نیستی
ولی چرا که نه ! شما پسر به این خوبی هستی

نفس جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 14:55 http://princess91.blogsky.com/

حالا واقعا نگارو دیدی؟
حیف ازین بدشانسی که آورده ایشالا دفه ی بعد اول میشه

نه بابا ! نگار خانم مزاح فرمودند
آره بیچاره اعصاب مصابش هم خورد شد. قسمت نبود دیگه ...

نفس جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 15:02 http://princess91.blogsky.com/

دوست پسر رضا شو
میدونم مزاح میفرمایند

ما خدمت آقا رضا ارادت داریم

رضا جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 15:52 http://fcuk.blogsky.com


من دختر خوبیم
مهریه هم نمیخوام

آخی ! چه دختر خوبی ! نه ببخشید چه پسر خوبی !
اگه همه دخترها مثل تو بودن آقا رضا دنیا بهشت میشد

نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 17:35

خوب من اوضام چطوره؟روح و روانم سالمه؟دکتر من از فامیلای درجه یکشم هر چی هس بگو

بله نگار خانم ! شما از سالم هم اونورتری دوست من
میگم نگار توام دختر باحالی هستیا
خوش به حال من که خوش شانسم و دوستای خوبی مثل تو و بقیه بچه اینجا آشنا شدم

موشو جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 17:44 http://moshoooo.blogfa.com

از تمام بازی های کودکانه
تنها
"یادم تو را فراموش" را خوب بلد بودی.....

وایییی ! موشو جان چطوری خوبی عزیزم ؟!
عجب جمله زیبایی
راستی موشو من همیشه میام وبت ولی همونطور که چندبار گفتم نمی تونم نظر بذارم واست ! می دونی که !؟

موشو جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 17:47 http://moshoooo.blogfa.com

یکی از دوستام امروزمسابقه داشت قرار بدو منم باهاش برم پیست
ولی ماشینش مشکل پیدا کرد کنسل شد
کدوم پیست رفته بودی؟؟؟

دختر بود یا پسر ؟!
شما بگید دوستتون کجا مسابقه داشت !؟

نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 18:44

لطف داری دوست من‏(!‏‏)‏

نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 21:16

واااای وبلاگت عالی شده محمد.

ما شرینی میخوایم یااااالا!‏

مرسی نگار جان !
زحمتش رو آقا رضا دوست گلم کشیدن که توی پست بعدیم به صورت رسمی ازشون تشکر می کنم
شیرینی نخور نگار، چاق میشی
البته اگه بشه یه مقدار دیگه باید تغییر کنه ...

ماری جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 22:40

آخ فرزندم من هنوز قالب شما را نمیبینم!
فکر میکنیم مونیتورمان عینکش را نزده!!!!چه میدانیم والا!حداقل توصیف کنید ما ببینیم چه شکلیست این قالب جان شما؟!
+عجبببببببببببب!پس برادر محمد ما دلش رفته استتتتتت!!!!!!!!!!!!
خب فرزندم میرفتی همون موقع یه اقدامی میکردی که الان این شکلی نشینی حسرت بخوری!

آخه چراااااااااااا !؟
من توصیف ـم زیاد خوب نیست ! بعدش هم شنیدن کی بود مانند دیدن !
نه اونجوری که نه ! می دونی ما موجودات جوگیری هستیم !
نمیشد آخه ! موقعیتش نبود

نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 23:08

کت شلوارو جلیقه به به‏(‏bah bah)به (be) این سلیقه!‏‏(دور همی‏)!‏


ای بابا خجالت نده مارو نگار جان ...

شایان شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 12:24


دنیا گه میخوره با هفت جده ابادش که کوچیکه

آره دنیا که دیگه برا خودش خانومی شده دیگه به ما محل نمیده که

شایان یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 12:05

بله

بــــله !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد