فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

Alexandra Stan Mr. Saxobeat

خیلی تراک Mr Saxobeat از Alexandra Stan رو دوست دارم. تو این آهنگ همه چیز سرجای خودشه. تنظیم و ملودی و خود آهنگ به بهترین نحو انجام شده و آدم وقتی گوش می کنه پیش خودش میگه اینایی که ساختنش چقدر باهوش و حرفه ای بودن ! از این آهنگ خاطره دارم و خیلی بهم انرژی میده ...

خود Alexandra Stan رو هم تو موزیک ویدئو این آهنگ خیلی دوست دارم ! خیلی تو این موزیک ویدئو جذاب شده و واقعا هم موزیک ویدئوش خیلی خیلی خوب کار شده ...

خداییش درسته موسیقی تو کشور ما به نسبت بقیه چیزها رشدش نسبتا خوب بوده ولی هنوز خیلی خیلی از سطح جهانیش عقبه ! تنها دلیلش هم این محدودیت های دست و پاگیر و مسخره هست ! اگه نه که مطمئنا اگه بروبچ اینجا میدون داشتن برا فعالیت نگم بهتر از خارجی ها میشدن دیگه همسطح اونا بودن ! البته الان هم کارای خوب میشنویم به ندرت ولی در کل همیشه یه چیزیش کمه ! مثلا شعرش خوبه، تنظیمش بده ! تنظیمش خوبه، شعرش بده ! تنظیم و شعرش خوبه، خواننده ـش بده و ...

شعر این آهنگ هم میذارم توی ادامه مطلب

پ.ن : دوستان نظرشون رو درباره قالب جدید بگن لطفا. البته خودم با رنگ قرمز توی منوهاش زیاد حال نمی کنم !

[Chorus]

You make me dance

Bring me up, bring me down

Play it sweet

Make me move like a freak

Mister Saxobeat


Makes me dance

Brings me up, brings me down

Plays it sweet

Makes me move like a freak

Mister Saxobeat


You make me dance

Bring me up, bring me down

Play it sweet

Make me move like a freak

Mister Saxobeat


Makes me dance

Brings me up, brings me down

Plays it sweet

Makes me move like a freak

Mister Saxobeat


Male Vocals

Oh oh oh oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh

Oh oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh

Oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh

Oh oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh


Bridge

Hey, se-xy boy, set me free

Don’t be so shy, play with me

My dirty boy, can’t you see

That you belong next to me

Hey, se-xy boy, set me free

Don’t be so shy, play with me

My dirty boy, can’t you see



you are the one I need


[Chorus]

You make me dance

Bring me up, bring me down

Play it sweet

Make me move like a freak

Mister Saxobeat


Makes me dance

Brings me up, brings me down

Plays it sweet

Makes me move like a freak

Mister Saxobeat


Male vocals

Oh oh oh oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh

Oh oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh

Oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh

Oh oh eh hm yeah eh

Hm yeah eh hmhmhm yeah eh


[Chorus]

You make me dance

Bring me up, bring me down

Play it sweet

Make me move like a freak

Mister Saxobeat


Makes me dance

Brings me up, brings me down

Plays it sweet

Makes me move like a freak

Mister Saxobeat


You make me dance

Bring me up, bring me down

Mister Saxobeat

You make me dance

Bring me up, bring me down

Mïster Saxobeat

نظرات 18 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 15:08 http://fcuk.blogsky.com

اون قرمزا که توی منو هستن عکس هستن
باید دانلودشون کنی رنگشونو عوض کنی بعد آپلود کنی بذاری جای اولیه

آها ! اوکی ...
فک کنم اگه به جای قرمز که رنگ گرمه از یه رنگه سرد استفاده کنم قشنگتر بشه ...

نگار پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 15:15

این همون آهنگ وسط مسابقه رقص تو tv persia باید باشه اگه اشتباه نکنم!‏ 

آره !
ایرانی وقتی این آهنگ رو گوش می کنن یاد مسابقات رقض tv persia one می افتن !

نگار پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 15:33

اووووووه بابا تغییرات بابا متغییرات!‏ چه کردی؟ نکنه خبرایی شده ما بیخبریم؟ میخواد برات خواستگار بیاد نکنه؟

ای بابا !
چرا جو پراکنی می کنی نگار ؟! ببین این اسمیگل دوباره شکل علامت سوال شده فکر می کنه من دخترم !
نه بابا من چند وقت بود دنبال یه قالب خوب بودم که از هیچ کدومشون خوشم نمیومد ! حالا این دیدم بدک نیست ! ولی باید یه تغییراتی روش بدم آخرش .
نظرتون رو بگید ببینم وبلاگم چطور شده ...

اسمیگل توهمی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 17:14 http://nightmare-h0ur.blogfa.com/

نگار!اخر نفهمیدیم فراموشی پسره یا دختر!!!!

بابا من پسرم ! چطوری ثابت کنم آخه

نگار پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 20:44

فراموشی اسم وبلاگشه
ولی محمد پسره

نگار پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 20:48

شما صحبت های نهایی رو هم کنید بعد ما میایم نظرمونو میدیم. (صحبت رو میکنن یا میزنن‏)؟ صحبت های نهایی رو بزنید!‏ هاهاها

هر دوش رو میشه انجام داد !

نفس پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 22:55 http://princess91.blogsky.com/

حالا اینا رو بیخیال خاطره رو تعریف میکردی
اوه اوه اوه
بعدم در مورد قالب:
همه چیش خوبه جز این قرمزا خیلی جیقه(چشو اذیت میکنه)
بقیه پرفکت

نه حالا وقت خاطره نیست !
آره دیگه خودم هم که گفتم. حالا هر موقع وقت کنم روش کار می کنم ببینم چطوری باید درستش کنم ...

نفس جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 00:03 http://princess91.blogsky.com/

اگه خودت میدونی چرا از ما میپرسی؟
نمیگی چشای ما نحیفه
بشکم خواسی کیت
فردا اومدم اوکی شده باشه

mmad جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 01:25 http://nemidanam.blogsky.com

به چه خبر بوده اینجا ما نبودیم نمیسری که داداش

واسه اون قرمزیم خب برو تو ویرایش قالب
بعد ctrl+f رو بزن بعد یه کادری بالا مرورگرت باز میشه تواون اینو بنویس mytheme_ir_10.jpg بعد یه همچین نوشته ای رو تو قالبت بهت نشون میده خب بعد یه عکس هم اندازه اون آپلود کن به جای این بذارmytheme_ir_10.jpg البته دقت کن دقیقا جای این نه بیشتر نه کمتر بهتره یه کپی از قالبت داشته باشی
خواستم کمک کرده باشم
به مشکل برخوردی بگو

مرسی عزیزم. اتفاقا خودم همین کاری رو که شما زحمت کشیدین و اینجا آموزش دادین رو انجام دادم ! ولی متاسفانه این قالب ها نمی دونم چطوری طراحی شده مثل بقیه قالب ها که امکانش بود منوها و هدر و این چیزها رو عوض کنیم توی این قالب ها نمیشه این کار رو انجام داد !
حالا بازم شما اگه وقت کردید خودتون یه نگاهی بندازین ! توی سایت مای تم، قالب شماره 20 ...
شانس من حالام که از یه قالب خوشم اومد نمیشه توش تغییرات اعمال کرد !

رضا جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 04:13 http://fcuk.blogsky.com

به نظرم همینطوری خوبه
رنگاش هماهنگه

آخه یه جوریه ! انگاری زیادی جیغه !

رضا جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 04:25 http://fcuk.blogsky.com

ممد جان اون عکسی که ردیف کردی رو آپلود کن آدرسشو بده به من برات درستش کنم

ای بابا آقا رضا شما که باز داری مارو خجالت زده میکنی !
چشم واستون میفرستم

ماری جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 11:59

آقا ما که اصلا قالب نمیبینیم!

واقعا !؟ چرا !؟ همه که دارن میبینن !
بچه ها شما مگه قالب رو نمی بینید !؟

نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 12:46

شما خارجیا با شنیدن این آهنگ یاد چی می افتید؟
وبلاگتم هی بگی نگی بدک نشده ‏!‏


بازم یاد tv persia one می افتیم ...
هنوز کار داره نگار جان ! خودم از این خوشم نمیاد ...

نگار جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 13:33

بیل و کلنگو تیشه محمد برنده میشه!
آقا اجازه!‏ ما قالبتونو میبینیم.


اجازه مام دس شوماس خانوم

شایان جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 13:41

به به قالب جدید

شایان جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 13:43

قشنگه اقا قشنگه

چشمات قشنگ میبینه پسر

رضا جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 14:48 http://fcuk.blogsky.com

brat.blosky.com
ببینش
ردیفه؛ مشکلی نداره

شایان شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 12:23

این brat.blosky.com چقد اشنائه

آره
برا خودم هم سوال شده بود وبلاگ شایان دست آقا رضا چیکار میکنه !
شایان به رضا ـم دادی ؟! وبلاگو میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد