فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

پپسی در ماه ! شایعه یا واقعیت !

شایعه شده قراره امشب یعنی شانزده خرداد ماه ساعت 23:30 یه تصویری رو بندازن روی کره ماه که مردم منطقه خاور میانه و مخصوصا ایران می تونن اون رو رویت کنن ! میگن این یه آزمایشه که داره انجام میشه و بازم میگن احتمالا تصویر لوگوی پپسی قراره روی ماه دیده بشه !

به حق چیزای ندیده ! پایه هاش ساعت 23:30 سر به هوا باشن ! بازم میگن قراره به مدت 15 دقیقه این آزمایش انجام بشه !


پ.ن : دوستان واقعی بود، من دیدم ! البته باید چشم بصیرت داشته باشی  !

نظرات 16 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 21:22 http://fcuk.blogsky.com

ببین داداش آمریکا ئیا هرکاری که اراده کنن انجام میدن
فقط یه اراده و یه دستور لازمه
میدونی چی میگم ؟


yes i know

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 21:33

منم شنیده بودم ‏!بعد فک کردم دیشبه رفتم دیدم دور ماه یه هاله آبی رنگه یا من توهم فانتزی زدم یا ب خودم تلقین کردم یا شایدم دیشب داشتن آماده سازی میکردن ک کسی هم شک نکنه

دیشب شام چی زده بودی !؟
شاید هم قبلش کارتون اسمورف ها رو دیده بودی
شاید هم همینی بوده که تو میگی

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 22:12

بی ربط ولی باحال
یه زمانی فقط با ساندیس میشد زنبیل درست کرد ولی حالا باهاش یه مملکت رو اداره میکنن

بسیار جالب و باحال بود !
باید اس ام اس کنم بفرستم باسه دوسه تا دوستام که برادر هستن

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 22:34

هاهاها!نفرست بابا

چرا بابا ! فرستادم !
باهم رفیقیم اونا اس ام اس برعکس این برا من می فرستن بعضی موقع ها

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 23:05

محمد میگم انگار ماه رو کندن بردن من هر چی آسمونو نگا میکنم پیداش نمیکنم!‏

اتفاقا اینجا ماه با بالاترین رزولوشن معلومه

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 23:48

رفته بود پشت ساختمون روبه رویی!‏ الان میبینمش ‏!ولی خبری نیس تو چیزی ندیدی؟!‏

آره منم چیزی ندیدم سرکاری بود

نفس چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 00:40 http://princess91.blogsky.com/

اون وقت چه تصویری؟
ما پارسال دیدیم خیلی زیبا بود.انقدر قشنگ بود

میگفتن آرم پپسی !
چیو پارسال دیدی !؟

تارا چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 01:07

شما چ قدر خلین میرین نگاه میکنین! :دی


من خودم زیاد با شنیدن شایعات جوگیر نمیشم. ولی این قضیه پایه علمی داره و دانشمندا دارن روش کار می کنن ! بالاخره دیر یا زود این اتفاق میوفته !

نگار چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 11:53

دو شبه دارم خواب ماه رو میبینم ‏!‏ خخخخخ!‏

ولی ب نظر من داشتن یه کارایی میکردن آخه اونور ماه انگار آبی شده بود!‏ مشکوک بنظر میرسید!‏


اون که صد در صد ! مثل اینکه قضیه این آزمایشات حقیقی بوده حالا اینکه دیشب امتحان کردن و چه عکسی روش می خواستن بندازن رو نمی دونم ...

ماری چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 12:17

منم رفتم!چیزی نبود!


ای بابا همه که مثل ما رفتن سرکار

نگار چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 15:27

میشه یه پست جدید بذاری؟

وا ! نگار جان تازه پست زدم که !
حالا فعلا پستم نمیاد حالا چرا پست جدید !؟
تا شب یکی میذارم.

نگار چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 15:51

آخه با دیدن این پست یاد خاطرات بد میوفتم بعد یه تنوعی هم میشه ‏!‏ دستم درد نکنه!‏
الان باید برم کلاس شب اومدم پست جدید گذاشته باشیا محمد خان‏(قاجار‏)‏

نفس چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 17:57 http://princess91.blogsky.com/

اولین پادشاه سلسله قاجاریه -------> آقا محمد خان
امروز خوندم گفتم یادم نره

نگارینا چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 22:33

نصر من الله و فتح غریب مرگ بر این پپسیه مردم فریب

دکتر کپی شدی !؟

شایان پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 00:22 http://crazy-scarecrow.blogsky.com

حرف رضارو قربون
ولی من ندیدم اه

چیو ندیدی ؟! عکسو ؟!

نگار پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 11:54

پ نه پ خانم گزارشگر شدم
خودم یخ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد