فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

روز پدر و روز مرد مبارک !

دوستای شمام به خوبی دوستای من هستن از این اس ام اس ها براتون بفرستن ؟! :


ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز باشکوه و بسیار مهم مرد، به تو نامرد هیچ ربطی نداره !


پ.ن : تا حالا دیده بودین دو سه تا دختر با پراید بخوان یه پسر که کنار خیابون واستاده رو بلند کنن !؟ عجب زمونه ای شده ها ! خانم برو مزاحم نشو مگه خودت برادر پدر نداری !



نظرات 21 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 19:14

چاکر همه ی باباهای مهربونم هستم!‏
حالا شما زیاد ب خودت خرده نگیر شاعر میگه‏"گهی پشت ب زین و گهی زین ب پشت‏"‏
تا حالا پسرا اتو میزدن ازین ب بعد دخترا


اشکال نداره بابا ! حالا کی گفته فقط پسرا باید مرسی بزنن !

رضا دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 19:15 http://fcuk.blogsky.com

روزت مبارک

بلندت نکردن که ؛ کردن ؟

روز شمام مبارک رضا جون !
نه بهشون گفتم خانوم برید مزاحم نشید ! جالبیش اینه هی بوق هم میزدن

نفس دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 20:34 http://princess91.blogsky.com/


چقدر دوستای باحالی دارید شما دستشون مرسی
از دختر جماعت همه چی برمیاد
چرا شما دخترا رو دست کم میگیرید؟
اینهمه پسرا اذیت میکنن یه بارم اونا اذیتت کنن چه اشکالی داره!!!!!
جوونیه دیگه الان اذیت نکنن کی اذیت کنن فردا پس فردا برن خونه ی شوهر مگه میتونن جوونی کنن؟

آره دیگه کلا با این دوستا به دشمن احتیاجی ندارم
بله از دختر جماعت همه چی بر میاد !
بابا پسرها بنده خداها کی اذیت می کنن !؟ دخترها همش دارن اذیت میکنن !
آره دیگه خونه شوهر دیگه ظرف شستن و جارو کشیدن و کهنه بچه عوض کردن کلا وقتشون رو میگیره !

اسمیگل توهمى سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 02:03 http://Nightmare-h0ur.blogfa.com

به به سلام فراموشی محترم!

به به اسمیگل نگارین !
سلام از ماست

اسمیگل سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 02:10

از اونجایی که بنده خیلی زود با همه پسرخاله میشم و شما هم از این قاعده بی بهره نیستی لینکت کردم ادب هم حکم میکنه بنده را با اسم اسمیگل توهمی لینک کنی

خیلی خوشحال شدم. چشم لینک میکنم.
فقط شرمندگیم بابت اینه که من نمی تونم توی بلاگفا نظر بفرستم ! نمی دونم چرا اون کد تصویری رو بهم نشون نمیده ! نظر هم فرستاده نمیشه اینجوری

اسمیگل سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 02:28

راستی! این جسارته مارو که فک کردیم دختری ببخش و اونجا که گفتی مثه حموم زنونس یعنی ما ادمای بی خودو مزخرفو ضایه ایم؟

نه بابا چه حرفیه ! ناراحت نشدم که !
نه به خدا چرا همچین فکری کردین !؟ منظورم این بود که شلوغ پلوغ شده !

نفس سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 08:54 http://princess91.blogsky.com/

اسمیگل جون هیچ وقت گریه نکن
بعدشم آقا محمد از خودمونه no problem
بعدشم در خونه ی شوهر فقط خانومی میکنی نه کلفتی
فک کنم اشتباه متوجه شدید الان زمان جدیده هیچکی کلفتی نمیکنه خانومی میکنه
با این وضع گرونی کسی عقل داشته باشه بچه دار نمیشه
یه تکنولوژی به اسم ظرف شویی اختراع شده دیگه نیاز به ظرف شستن با دست نیس.جارو رو هم جارو برقی زحمتشو میکشه
دوره دوره ی زن سالاریه الان مردها در خانه کار میکنناگه خیلیم ارفاق کنن با هم لاو میترکونن و کار میکنن در غیر اینصورت کارها دست بوس مردهاس

با تشکر از نفس خانوم
البته من شوخی کردم در اون مورد. ولی شما فک کنم زیاد با این تکنولوژی آشنایی نداری ! من یکی ش رو واسه مادر خریدم. شما باید کلی زحمت بکشی همه ته مونده های غذا ها رو از تو ظرف پاک کنی بعد بذاری اون بشوره ! بهترینش هم داشته باشه تکنولوژیش فعلا به اون حد نرسیده که ظرف رو از سر سفره بذاری توش بشوره جارو برقی هم که باید وایسی یه ساعت جارو بکشی ! پس در نتیجه خیلی به دلتون صابون نزنید البته نسبت به اون موقع ها که خانوم ها یخ حوض میشکستن خیلی خیلی راحت تر شده
اون جمله آخر هم باید ببینم بعد از ازدواج هم همینو میگی یا نه

تارا سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 14:39

این نفس چه حوصله ای داره چه قدر تایپ می کنه!!
خب سوار میشدی دلشون نشکنه!!

خانم معلمه دیگه
نه بابا ! یه موقع می بردن خفتم میکردن منو

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 14:44

دنیای این روزای من هم قد تنپوشم شده انقد دورم از تو ک دنیا فراموشم شده
‏(بی ربط شایدم با ربط‏)‏
ببخشیدا یهو اومد منم نوشتم

چقدر من این آهنگ داریوش رو دوست دارم...
با ربط یا بی ربطش مهم نیست، حضور شما دوستای خوب واسم مهمه ...
تازه توش اسم وبلاگم هم بود
مرسی نگار خانم

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 15:32

من کلا همه آهنگای داریوش رو دوس دارم این یهو اومد منم نوشتم اسم وبلاگتم ک توشه!‏
لطف داری محمد جان!‏
خواهش میشه

مرسی نگار خانوم.
راستی شما وبلاگ نداری !؟

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 15:52

نه فعلا،تا بعد از کنکور تعطیله

به سلامتی ! ایشالا کنکورت همون طوری میشه که خودت می خوای ...

نفس سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 16:17 http://princess91.blogsky.com/

یه تکنولوژی جدید دیگم اختراع شده به اسم روبات که همه کار بلده
بعدشم تارا جان من همه ی حرفامو تو یه کامنت مینویسم فک میکنید زیاد مینویسم
دیگه نمیام و هیچیم نمینویسم

اون تکنولوژی ها هم هنوز نمی تونن در این حد کار کنن ! تازه اگرهم بتونه تو ایران پیدا نمیشه
نفس خانوم فک کنم ازتون تعریف کردن ! چون کامنت پر محتوا دادن هنر می خواد

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 17:25

نفس!‏ چیه چیزی شده چرا ساکتی دوس داری ما نباشیم تا کنارت باشه کی؟

نفس سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 17:43 http://princess91.blogsky.com/

کی کنارم باشه نگار جون؟

نگار رپ خوند واست نفس خانوم

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 17:46

هیچی عزیزم بیخیال

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 17:59

مرسی عزیزم...ولی خیلی داغونم اصن مثه آدم نمیشینم درس بخونم!دیگه واقعا نمیتونم خیلی سخته!‏

اصلا تا قبل از کنکورت به کلمه نمی تونم فکر هم نکن !
مطمئنم می تونی. بشین مثل آدم سفت و سخت سر درس ـت !
سختیش همین چند روز مونده تا کنکوره نگار ...

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 19:35

روح و روانم کلا خسته شده دیگه!‏بعد از کنکور میتونم ب اون قضیه فک کنم آیا؟!!‏

دیگه چاره چیه . باید به خودت روحیه بدی و انرژی داشته باشی
به کدوم قضیه !؟

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 20:15

درسته
ب کلمه نمیتونم آخه گفتی تا قبل از کنکورت بهش فک نکن


کلا زیاد به نمی تونم فکر نکن ولی حالا بعد کنکور می تونی بعضی موقع ها ازش استفاده کنی ! مثلا بیدارت میکنن میگن پاشو برو دانشگاه میگی سرم درد می کنه نمی تونم ! می خوام بخوابم

نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 20:29

این مدل نمیتونما راست کار خودمه


نگار سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 20:32

شایان پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 00:23 http://crazy-scarecrow.blogsky.com

حد اقل یه نگاهی کردن بهت

عجبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد