فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

بهداشت و نظافت شخصی !

چند روز پیش با دو سه تا از دوستان رفتیم استخر. خیر سرش استخرش از این باکلاس ها بود ولی چشمتون روز بد نبینه ! یه صحنه هایی آدم تو این استخرها می بینه اصلا دیگه دلش نمی خواد بره استخر ! آقا آدم با یه موجوداته پشمالو سیاه که مثل موش آبکشیده شدن توی استخر روبه رو میشه که باید چند دقیقه آنالیزش کنی تا بفهمی این چیزه آدمه !

حالا میگیم شما مردین و متاسفانه توی جامعه ما اگه کسی موهای بدنش رو بزنه و توی جاهای عمومی مثل استخر ظاهر بشه در موردش فکرهای بدی میکنن، درست ! بابا حداقل این ریش و سیبیل و زیر بغل و اینا رو که می تونی بزنی ! بابا نا سلامتی آدمی ! جونور که نیستی !

من شنیدم که توی استخرهای خارجی آدم هایی با این سر و وضع رو اصلا داخل استخر راه نمیدن ! چون هم باعث آلودگی میشه هم باعث میشه که استخر جلوه خوبی نداشته باشه ! تو جاهایی مثل فرانسه و آمریکا خیلی رایجه که آقایون موهای بدنشون رو از بین میبرن ! خانم ها که دیگه جای خود داره ! حتی یه بار جایی خوندم که دکترها توصیه می کنن مردها (پر مو و کم مو، کلا مردها) باید سالی حداقل چهار بار کل موهای بدنشون رو از بین ببرن ! چون می تونه باعث بیماری هایی مثل قارچ و عفونت پوستی بشه ! تازه این مال خارجی هاس که خیلی هم به نظافت خودشون اهمیت میدن ! اصلا اونجاها مراکزی هست که فقط همین کارهارو انجام میدن، از گرفتن ناخون و آرایش کردنش گرفته تا ماساژ و ماسک صورت و از بین بردن موهای بدن و طب سوزنی ! خیلی هم پول توشه و مردم هم خیلی استقبال می کنن ازش ...

بابا حالا خجالت هم میکشی بزن، استخر نیا ! البته توی استخر اکثر جوون ها به خودشون رسیده بودن ولی بازم صحنه های چندش آور زیاد بود ! دوستانی که پاهای پرمو دارن یه بار امتحان کنن و موهای پاهاشون و ناخن های پاهاشون رو از بین ببرن ببینن چقدر بوی نامطبوع پاهاشون کمتر میشه ! یارو نگاه میکنی از ساق پاش تا روی انگشتاش سیاه سیاهه ! بابا یه کم به خودتون برسین خداوکیلی ! نا سلامتی انسانیم و متمدن !

دوستان ببخشید که این پست چندش آور و حال بهم زن شد ولی دیگه چه میشه کرد ! ما که نتونستیم بیشتر ده دقیقه تو آب دووم بیاریم با این وضع ، پا شدیم رفتیم سونا و جکوزی ! خواهشا دوستان یه مقدار به خودشون رسیدگی کنن، فرقی نمیکنه خانم یا آقا ...

نظرات 22 + ارسال نظر
رضا شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 17:15 http://fcuk.blogsky.com

شایان شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 22:22 http://crazy-scarecrow.blogsky.com/

بله

دکی !
تو دوباره پیدات شد !؟

شایان شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 22:23 http://crazy-scarecrow.blogsky.com/

دقیقا من بچه بودم به اینجور ادما میگفتم خرس توجه کرده باشی دستشون شبیه پنجه خرس میشه

آره واقعا ! شبیه خود خرس میشن !
ببین تو نیومدی استخر مجبور شدیم خودمون رفتیم

شایان شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 22:24 http://crazy-scarecrow.blogsky.com/

راستی وب جدید زدم قابل دونستی تشریف بیار

به سلامتی !
خیلی خوب داری به نابودی سرورهای بلاگ اسکای کمک میکنی شایان !
خوشحال شدم ...

نفس یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 00:08 http://princess91.blogsky.com/

میگم آقا محمد شما بشید مسئول بهداشت یه رسیدگی به این آقایون بکنید چرا آخه به خودشون نمیرسن این چه وضعشه
خداییش از اول پست تا آخرش خندیدم خیلی باحال توصیف کردید(پشمالو سیاه)
یعنی واقعا اینطورین؟چقدر چندش آورن
آخه فک میکنن به خودشون نرسن و نظافت نکنن خیلی آدمای سنگین و متینی هستن
من یکی حالم بهم میخوره ازین جور افراد
منم اون مدت که استخر میرفتم حالم بهم میخورد پامو تو آب بزارم ازین موردا زیاد دیدم انگاری کار سختی قبل استخر یه دوش برن نظافت کنن با زیبایی برن استخر

ای بابا نفس خانوم اینا که حرف مارو گوش نمیکنن آخه !
خوبه خندیدی خوشحال شدی
این مدل آدم ها رو زیاد می بینی ! ولی از حق نگذریم کسایی هم هستن که واقعا تر و تمیزن و به خودشون میرسن !
بابا تو استخر دیگه همه به جز مایو دیگه چیزی تنشون نیست و ملت هم چه بخوان چه نخوان چشمشون میوفته به بدن همدیگه ! این ادای احترام و ادب مارو میرسونه که به خودمون و بدنمون رسیدگی کنیم که اگه یکی هم چشمش افتاد نگه اه اه حالم بهم خورد ...
دخترام یعنی از این کارا میکنن تو استخر !؟

شایان یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 11:42 http://crazy-scarecrow.blogsky.com

بله دیکه من نباشم سروراشون کار نمیکنه

شایان یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 11:43 http://crazy-scarecrow.blogsky.com

قرق نشدی که؟

منم میخام استخر

راستی این وب هم به زودی میپکه

منظورت غرق ـه ؟!
نه در اون حد بلدم شایان جون
نیومدی که خودمون رفتیم. دلت بسوزه
اه چرا میپکه !؟ خب اشکال نداره بعدی رو که زدی دوباره زود بیا اینجا بگو ...

نفس یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 11:58 http://princess91.blogsky.com/


ها کسی در مورد دخترا سوال پرسید؟
ماشالله الان اوضاع خیلی بهتر شده کمتر کسی پیدا میشه به خودش رسیدگی نکنه
هر کدوم که حرفتون رو گوش نکرد بفرست من درستش میکنم جدیدا میخوام برم کلاس رزمی هر کی گوش نداد با جفت پا البته با کفش میرم رو مغزش


اوه اوه جدی !؟ نفس رزمی کار می شود
باشه میفرستم پیش شما

نفس یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 20:30 http://princess91.blogsky.com/

تازه بهم پیشنهاد شد برم کلاس دفاع شخصی
کلا تو خونمه
کاراته هم دوست دارم
کلا بزن و بکوب و فک طرفو پایین آوردن دوست دارم
اصلا بهم یماد اینهمه خشونت؟

خب اگه علایق ـت ایناس که کاراته به دردت نمیخوره !
من زیاد نمی دونم ولی فک کنم ووشو و کیک بوکسینگ بیشتر با روحیه شما سازگاره !

ماری یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 23:52

خارج ازین بحثا...روزتون مبارک!

وای ممنون !!

نفس دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 00:23 http://princess91.blogsky.com/

کیک بوکسینگ این چه نوع ورزشیه تا حالا ما نشنیدیم؟
چطور دلت میاد کاراته با پا یه برگردان میزنی مغز طرف میاد تو دهنش
تا یادم نرفته روز مرد مبارک
البته ایشالا فردا پس فردا بیام بگم روز پدر مبارک
بابا زود باش داری پیر میشی یه عروسی دعوتمون کن خیلی وقته دلم هوای عروسی کرده البته 5شنبه عروسی رفتیم خیلی خوش گذشت جای شما خالی

چرا نشنیدی !؟ وااااا !
خب برو کاراته !
مرسی.
ای بابا نفس خانوم ! کی به ما دختر میده آخه !
دلت عروسی می خواد بازم !؟ روزا برو دم یکی از این تالارها که توش عروسی میگیرن تا دلت می خواد عروسی نگاه کن !
خودت چرا عروسی نمیگیری مارو دعوت کنی !؟

نفس دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 10:40 http://princess91.blogsky.com/

چرا دختر ندن؟تو انتخاب کن من میرم خواستگاری برات
آره بابا.نه کیفش به اینه عروسی آشنا دعوت باشی مثلا من برم تو تالار کسی رو نمیشناسم
ایشالا شما رو دعوت میکنیم.ما جز خسیسا نیستیم عروسی نگیریم بریم ماه عسل(مثل دوست خودم)

اگه ایران نباشه هم می تونی بری ؟!
ایشالا ایشالا
ببینیم شما که دست و دل بازین چه گلی می زنی به سرمون

نگار دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 15:54

اه حیف شد من همیشه عاشق پسرای پشمالو بودم.خخخخخ :‏)‏‏)‏‏)‏


چرا حیف ! هنوز پشمالو زیاده

تارا دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 17:44

این فراموشی ک میگن شمایین؟؟!
من فکر کردم دختری
خوبه ما مجبور نیستیم این صحنه ها رو تحمل کنیم. ولی یادش بخیر یه بار تو استخر بالا اوردم خیلی حال داد. حتما امتحان کن

فراموشی وبلاگمه ! خودم اسمم محمد ـه !
آره خب تو استخر زنونه صحنه ها در این حد چندش نیست !
اوه واه چه کاری ! تو استخر عمومی !؟

تارا دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 17:52

اره ولی خوشبختانه اون سانس زیاد ادم نبود
خب چی کار کنم حالم بد شد دیگه

اشکال نداره !

تارا دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 17:54

ایییی نگار
اره ولی خوشبختانه اون سانس زیاد ادم نبود :دی
خب چیکار کنم حالم بد شد دیگه

یه بار که گفتی !
اگه پسرها می دونستن دخترا چقدر از پسر پشمالو بدشون میاد همه صاف و صوف می کردن ! متاسفانه بعضی ها فکر می کنن دخترا اینجوری بیشتر خوششون میاد ! واقعا ؟!

نگار دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 17:56

ولی با این اوصافی ک گفتی پشیمون شدم حالا ک توجه میکنم میبینم پسر غیر پشمالو چقد جذابه

یه فیلم ترکی هست به اسم رجب ایودیک !
سه قسمته، شما برو قسمت اولش رو ببین دیگه کاملا درک می کنی پسر پشمالو چه شکلیه !
آخرت خنده ـس این فیلم، حتما حتما ببینید...

نگار دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 18:28

تارا مگه چیه خو؟ علایق دوران جاهلیتم بود. دیدید بعضی ازین پسر پشمالوها یقه هاشونو تا سر نافشون باز میذارن بعد احساس جذابیت میکنن!‏


حالا اگه پشمالو نبود اشکال نداشت از نظر شما !؟

نفس دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 20:30 http://princess91.blogsky.com/

من هر جا میرم دوستامو با خودم میارم مثل نگار و تارا
بعدشم اصلا عروسی خودم بیا مطمئن باش دختر خوشکل پیدا میکنی.دختر خوشکل زیاد داریم باب میل شما
آخه بچه من چرا برم این همه خارج
دختر خوشکل اینهمه ریخت اینجا برم اونجا برات جم کنم؟
بعدشم زبون همو متوجه نمیشید به شرط اینکه انگلیسیت خوب باشه
در ضمن دخترای خارج اصلا ذره ندارن ایشششش همشون سفید بی ذره
پس عروسی نفس شما هم دعوتید

بله خوشحال میشیم پذیرای خودتون و دوستاتون باشیم
حالا بذار دوماد کشف بشه ! عروسی شمام میایم
البته من زبانم تقریبا خوبه ! ولی اینم فکر خوبیه ها ! آدم بره یه دختر از برزیل اسپانیا یا ایتالیا بگیره که زبونش هم نفهمه ! اصلا جونش راحته ! کلا زندگی به کامش شیرین میشه

میگم این که گفتی یعنی چی !؟ ذره دیگه چیه !؟
نه بابا تازگی ها سفیدهاشون میرن برنزه میکنن

آخ جون عروسی

نگار دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 21:26

منظورت دوران جاهلیته؟!!اگه میشه سوالتو بیشتر بشکاف ممنون میشم

هیچی بابا بیخیال ! به اندازه کافی درباره پشمالو ها صحبت شد !

نفس سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 09:01 http://princess91.blogsky.com/

پس گزینه ی خارج رو انتخاب کردی
مثل این میمونه آدم با یه کر و لال زندگی کنه مگه همش به دختر خارجیه بگی I LOVE YOU هی اون وسط لاو بترکونی

خب خوبیش همینه دیگه ! بد بخت زبون نداره هی سر آدم غر غر کنه
بعدش هم فکر کنم اونا بیشتر قدر محبت رو بدونن ! کلا خارجی ها خیلی بیشتر از ایرانی ها قدرشناسن ...

رزا چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 23:56

من نمی دونم شما تا چه حد مذهبی هستی به حرفات که نمیخوره باشی ولی محض اطلاع بگم که بیشتر اقایون ایرانی به نظافت خودشون مخصوصا مو ها نمی رسن چون این اعتقاد مذهبی هاست حالا یه چیزی بگم باور نمی کنی من همین دو روز پیش به یه اقایی که اومده بود اتلیه اونم با کت و شلوار گفتم بهتر نیست یه دستی هم به صورتتون میزدین گفت مگه نمی دونی تو اسلام حرام که مرد یه موقع هایی از سال ریششو بزنه.من بگی وا رفتم .اون وقت شما میگی بیان مو های تنشونو صفا بدن . والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد