فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

روابط و لابی !

همین چند روز پیش بود که توی سایت های خبرگزاری خبرهایی اومد مبنی بر اینکه سه تا سد در جاهای مختلف کشور قبل از اینکه افتتاح بشن (در مورد هر سه تا مطمئن نیستم!) شکستن و باعث ایجاد خسارات زیادی شدند. یا خبرهایی قدیمی تر از شیرین کاری توی مترو اصفهان یا همین یکی دو روز پیش مترو تهران که پر از سیلاب و آب بارون شد ! و ... خبرهای دیگه اینجوری که جالبیش اینه که اکثرا فقط توی اینترنت منتشر میشن و توی تلویزیون کسی چیزی از اون ها نمیگه ! برعکس اگه می خواست افتتاح بشه از یک هفته قبلش توی تلویزیون تبلیغ میشد ! مثل همین چند وقت پیش که یه کشتی خیلی بزرگ که برای ایران بار میاورده توسط دزدان دریایی سومال دزدیده شد ولی از این دزدیده شدن توی تلویزیون ایران کسی چیزی نگفت ! اما بعدا وقتی نیرو دریایی تونستن کشتی رو دوباره پس بگیره، حالا شانسی بود یا نه کاری نداریم !، در کمال تعجب یکی دو روزی توی تلویزیون ایران داشتن روش مانور میدادن و بهش افتخار می کردن ! 
جدای از این موضوع پیچیده خبررسانی توی ایران. من می خوام درباره این شیرین کاری ها و خراب کاری هایی که توی پروژه های کشور ایجاد میشه بگن ! مشکل اینه که کارها داره توسط نیروهای غیر متخصص انجام میشه و هیچ کسی سرجای خودش نیست توی مملکت و از اون بدتر اینکه همه می خوان توی کار همدیگه دخالت کنن ! کارها متاسفانه با روابط و لابی میافته دست آدم هایی نا بلد که اگرهم واقعا برای کار زحمت بکشن و عرق بریزن (!) بازم کار اون طوری که باید انجام نمیشه ! چون تخصص ـش رو نداره !
امروز با رئیس یکی از شرکت های بزرگ پیمانکار شهرمون قرار داشتم. به خاطر اینکه یه مشکلی واسشون پیش اومده بود به من زنگ زد تا برم ببینمش ! همین آقا قبل از عید یه سر رسید به من داده که روش یه چیزایی رو طلا کوب کرده اصلا خنده دار ! چندتا چیز انگلیسی هم برای کلاس کار نوشته بود که چیزای مختص تخصص ماست ! در صورتی که خودش هیچ مدرک تخصصی نداره !ولی چون پول داره کارمنداش مهندس مهندس از دهنشون نمیافته ! حالا من باهاش رودر بایستی داشتم وگر نه اگه بهش می گفتم به من بگو اینایی که روی سر رسیدهات دادی چاپ کنن یعنی چی ؟ مخفف چیه؟ چه کاری باهاش انجام میدن؟ به مقدساتم اگه می تونست جواب بده !؟ اما پس چطوری می تونه کارها و پولای گنده بگیره ؟! خب معلومه به خاطر روابط و رشوه و هزار تا چیز پشت پرده دیگه ! اونوقت نیروی متخخص که اتفاقا از همین پول بیت المالی که این آقا داره مفت مفت میگیره واسش خرج شده، باید بیکار باشه یا بره کارگری کنه !
نظرات 8 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 21:34 http://fcuk.blogsky.com


یعنی برات عجیبه؟

دیگه عادی شده

نفس سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 22:38

چرا همیشه این رضا اول میشه؟
بله دیگه رشوه
این پول از گلوشون راحت پایین نمیره مطمئن باشید

آقا رضا کارش درسته
والا اینایی که ما میشناسیم این پولا رو دارن مثل ژله می خورن !

نفس سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 23:58

آه خوش به حال رضا که انقدر شما ازش طرفداری میکنید
رضا رفتی بهشت
امشب خیلی غیبتت کردیم
در بهشت همو میبینیم

ما طرفدار همه دوستامونیم نفس خانوم
منم تو بهشت منتظر هر دوتاتون هستم

moshoooo چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 15:07 http://moshoooo.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون که به وبم اومدی خیلی خوشحال شدم
اومدم برای تولدم دعوتتون کنم
موفق باشید

سلام موشو
وظیفه بود.
مرسی که دعوتم کردی. حتما میام. کی از جشن و پارتی بدش میاد !

moshoooo چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 17:19 http://moshoooo.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااام یووووووووووووووووهووووووووووووووووو خیلی خوشحالم که اومدی
مرسی
اره یادش بخیر

خواهش می کنم
کاری نکردیم ! وظیفه بود !
فقط نری دوباره سال دیگه بیای تولد بگیری !

نفس چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 22:27 http://princess91.blogsky.com/

وای بهشت چقدر شلوغ میشه ها

شما شلوغش می کنین ! ما از اول سرقفلی داشتیم !

نفس پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 01:03 http://princess91.blogsky.com/

من؟
خوبه خدا ردیف اولو واس من گرفته وگرنه میگفتم آره من گرفتم
دختر ژیر و آروم مثل من تو دنیا پیدا نمیشه
گاهی شلوغ گاهی آرام
باش میبینیم کی میره بهشت
الان این دنیاییم و کلی آرزو

اوووو ! چه پپسی باز کردی واسه خودت
چه دختر خوبی ! به به ! به به ! خیلی ممنونم
آرزو رو خوب اومدی ...

؟ جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 01:37

سی وچند سال است داریم این بی عدالتی ها وبی کفایتی ها را مرور میکنیم ومیگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد