فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

استعدادهایی که، اینجا، کور می شوند ...

یکی از آرزوهای که همیشه داشتم و مثل خیلی دیگه از آرزوهام بهش نرسیدم این بود که بتونم توی حرفه مدلینگ فعالیت کنم ! مدلینگ یا طراحی لباس یا عکاسی مدلینگ ! ولی خب چکاری از دست من بر میاد وقتی دارم جایی زندگی می کنم که این شغل بسیار پر درآمد رو، که کل دنیا تحت تاثیرش هست، اصلا به عنوان یک حرفه هم به حساب نمیارن و حتی به افرادی که می خوان توی این زمینه فعالیت کنن هم توهین میشه و اونا رو تحقیر می کنن و یا می خوان سو استفاده کنن ...

البته توی ایران هم یه کارایی انجام شده ولی متاسفانه به خاطر محدودیت ها و کمبود امکانات و پایین بودن سطح شعور و فرهنگ توی جامعه و نبودن موقعیت برای فعالیت مناسب اصلا موفق نبوده چونکه طبق اصولش نبوده و هیچ شباهتی به اون نمونه های خارج از ایران نداره ! در صورتی که من به این قضیه ایمان دارم که ایرانی ها چه از لحاظ ظاهر چه از لحاظ فیزیک بدن و کلا موارد مرتبط بسیار مستعد هستن و اگه جا واسه فعالیت داشتن چه بسا خیلی از کشورهای دنیا رو می فرستادن تو قوطی !؟ یعنی ما جوون ها که عمرمون مثل باد داره میگذره و استعدادهامون داره یکی یکی کور میشه از جوون های کشورهایی مثل افغانستان و چشم بادومی هایی مثل ژاپن و چین و کره و اندونزی و ... کمتریم !؟ یعنی چهره و فیزیک اونا از ما ایرانی ها بهتره ؟! ولی اونا دارن خیلی راحت توی این زمینه فعالیت می کنن و جدای از یک مارک و استایل خاص دارن کشورشون رو تبلیغ می کنن ! این خیلی مهمه، ولی کیه که اینجا اهمیت بده ...

واقعا من عاشق این کارم و اگر این اسم این حرفم رو تعریف از خود نذارین، مطمئنم که استعداد و هوشی که این کار احتیاج داره رو دارم ! ولی هزار حیف که استعداد و علاقه منم مثل خیلی از جوون های دیگه توی این مملکت به هیچ جایی نمیرسه ! چون آزادی نیست، چون امکانات نیست، چون به علت دیواری که آقایون دور کشورمون کشیدن و عدم صادرات و واردات فرهنگی و اخلاقی و اجتماعی ، سطح تفکر مردمم برای خیلی از کارهایی که اتفاقا خیلی جذاب و پر درآمد هم هست، پایین هست و چندین و چند سال از دنیا عقبه ...

خلاصه که باعث سر دردتون نشم، این عمر گران به سرعت داره میگذره و درهای پیشرفت یکی یکی داره روی جوون های با استعداد این مملکت بسته میشه ! از ما که کم کم داره میگذره! ولی امیدوارم که حداقل نسل بعد از ما به آرزوهاشون برسن و مثل ما استعدادهاشون به خاطر خودخواهی و غرور یه عده که فکر می کنن عالم دهر هستن، کور نشه ...


پی نوشت : دوستان شما دیدید که من توی متن به توهین ها و تحقیرها و سطح پایین شعور بعضی از مردم اشاره کردم ! بفرمایید، شاهد از غیب رسید !  یه آدمی که خیلی علاقه داشته به اعضا و جوارح خواهر و مادرشون توی کامنت اشاره کنه اومده برای این پست من کامنت گذاشته. که البته من کامنتش رو به احترام شما و به خاطر تبلیغ خانواده ش پاک کردم و سانسور شده دوباره خودم توی نظرها فرستادم ! من آدمی نیستم که اهل سانسور باشم ! به احترام شما ادیتش کردم. در مورد نظر این دوستمون هم شما خودتون قضاوت کنین، من صحبتی ندارم ...


نظرات 9 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 15:45 http://fcuk.blogsky.com

جرات داری بیا تو سیرجون بگو از کار مدلینگ خوشم میاد!!!!
(ترول فیس)


قبلا ها نزدیک بوده که به باد برم ! دیگه پشت دستم رو داغ کردم !

نفس دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 16:35 http://princess91.blogsky.com/


خب اگه تونستید برید خارج استعدادتون رو شکوفا کنید.ما خیلی استعداد داریم ولی نمیذارن شکوفا کنیم.
میگم بیایم آرزوهامونو لیست کنیم بلکه به یکیش برسیم


متاسفانه فعلا امکانش واسم نیست...
بعدشم خارج برای کسی که اونجا متولد نشده باشه و بخواد کاری انجام بده سخت تره. مخصوصا این جور کارا.
آی آقا. نفس خانم آرزوهامون رو بنویسیم که تازه نمک رو زخممون پاشیدیم !

نفس دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 16:36 http://princess91.blogsky.com/

سیرجون دیگه چیه؟

نفس دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 20:02 http://princess91.blogsky.com/

الهی
ببخش آقا محمد که باعث یادآوری آرزوها شدم
میدونم خیلی سخته

نفس خانوم خودت رو ناراحت نکن عزیزم ...
شمام نمیگفتی ما همینجور که داریم تو خیابون راه میریم و واسه یه لقمه نون سگ دو میزنیم این آرزوها میاد جلوی چشمامون ...

چه --- میگی واسه خودت
خودبزرگ بینی بیماریی که داری
مدلینگ هستی ؟ چطوری به این نتیجه رسیدی
چشماتو وا کن اینقدر طلبکار کشورت نباش
تو چه کاری واسش کردی
چه --- خوردی الا اینکه فقط متاسفی از اینکه ایرانی هستی
صد سال سیا میخام مدلینگ نباشی به جا این --- گفتنا یه کم به خودت بیا بچه

دوستان پی نوشت مطلب رو مطالعه بفرمایید که درباره این کامنت هست.
در ضمن دوستای روشنفکر و خوبم دلم می خواد نظرشون رو درباره این کامنت بگن. من کجا گفتم متاسفم که ایرانی هستم !؟ اتفاقا من به ایران افتخار می کنم ! ولی آره ! واسه این ایرانی که تو و رفیقای --- مال و مفت خورت واسه مردم درست کردین متاسفم چون حقش این نیست !

moshoooo دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 22:25 http://moshoooo.blogfa.com

سلام عزیزم
بعد از یه سال آپــــــــــــــــــــــــــم
حتـــــــــــــــــــــــما بیـــــــــــــــــــــــــــآ

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
---$$$$$$$$__$$__$$

خوش اومدی موشو
حتما بهت سر میزنم.
چون نبودی لینکت رو پاک کرده بودم. حالا باز میذارم.

رضا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 00:15 http://fcuk.blogsky.com


عجب آدمایی پیدا میشه

«عجب» نداره ! اینا تازه از همین آدم معمولیان !

نفس سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 11:30 http://princess91.blogsky.com/

حالا شما زیاد خودتو ناراحت نکن بعضیا هیچی سرشون نیس میان یه حرفایی میزنن چه میشه کرد
به نظرم اصلا توهین به شخص یا پستش اصلا کار درستی نیس
شما نظر خودتون رو میگید اونام نظر خودشون رو با کمال احترام مینویسن
احترام که میذارن نشانه ی شخصیت طرف رو میرسونه.از شوخی های بی مزه هم خوشم نمیاد.حرف بزنه توهین کنه بعد بگه شوخی کردم
به بزرگواری خودتون ببخشیدشاصلا هم براتون مهم نباشه که چی میگه

نه بابا ! من اصن اینا رو داخل آدم حساب نمی کنم ! ناراحت نیستم. ولی واقعا متاسفم برای کشورم که همچین آدم هایی با این طرز فکر توش زیاده ...

moshoooo سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 13:36 http://moshoooo.blogfa.com

سلام دوستم
خوشحال شدم که اومدم وبت هر وقت میام اینجا حال و هوام عوض میشه
ازت ممنونم

خواهش می کنم موشو جون !
منم خوشحالم که به وبم سر میزنی...
راستی من هرکاری کردم نتونستم واست کامنت بذارم ! امیدوارم این رو بخونی یه موقع از دستم ناراحت نشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد