فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

آدم های عجیب !

توجه کردین مثلا وقتی آدم مریضه و دکتر بهش گفته یه سری چیزا رو نباید بخوری تا زود خوب بشی آدم برعکس هوس همون چیزا رو میکنه ؟ مثلا 6 ماهه که ترشی نخوردی ولی صاف همون موقع که سرما خوردی دلت ترشی می خواد ! اونم نه اینجور، انگار که اگه نخوری می خوای بترکی !

حالا هم من بعد کلی وقت اومدم به وبلاگم یه سری بزنم یه دفعه دیدم چقد دلم می خواد یه چیزی توش بنویسم ! خب اشکال نداره ! ولی اینش جالبه که همین حالا که من مجبورم به خاطر مچ دستم واسه چند روز یکی از این مچ بندهای طبی ببندم که آدم نمیتونه دستش رو تکون بده ، یهو دلم خواسته بیام وبلاگ پست بدم ! ما آدم هام عجب مخلوقاتی هستیما ...


پیشنهاد : دیشب فیلم Adventureland رو دیدم. به نظرم فیلم خوب و قابل تحملی بود، پیشنهاد می کنم ببینید...

نظرات 1 + ارسال نظر
نفس شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 15:49 http://princess91.blogsky.com/

والا ما به حرف دکتر خیلی توجه میکنیم البته دکتر درست حسابی نداریم.
به من هم توصیه شده طبخ سرد میل نکنم ولی در بعضی موارد رعایت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد