فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

کم سرعت ترین اینترنت جهان در ایران !

چند وقتیه که یه قانونی تصویب کردن که همه شرکت هایی که اینترنت ارائه میدن باید سرویس هاشون رو به صورت نامحدود ارائه بدن ! یعنی شما سرویس اینترنت پرسرعت با هر سرعتی که بگیرید می تونید هرچقدر دلتون خواست دانلود داشته باشید ! یعنی باید اینجوری باشه ! حالا از این که بگذریم که هنوز هیچ کدوم از شرکت ها هنوز به روی خودشون هم نیاوردن که همچین قانونی تصویب شده و یا چندتایی شون هم با کمال پر رویی می گن ما این کار رو نمی کنیم، فعلا صابون به دلتون نزنید ! چند روزیه که خبر رسیده که سرعت اینترنت ایران توی کل جهان اول شده ! البته از آخر !
شما می تونید خودتون اینجا ببینید که سرعت اینترنت ایران از بین 168 تا کشور دنیا در جایگاه پر شاءن و منزلت 167 مین کشور قرار گرفته با سرعت متوسط نیم مگابایت در ساعت (تکبیر!) ! این در حالی هستش که پرسرعت ترین اینترنت دنیا رو کشور لیتوانی داره با سرعت متوسط حدودا 33 مگابیت بر ثانیه ! جالبیش اینه که سرعت اینترنت ایران فقط از یه کشور بالاتره که اونم من هرچی تلاش کردم نتونستم بفهمم اسمش چیه ! اولین بار بود که همچین اسمی رو می دیدم !
خب با این اوصاف همونجور که آقایون می گن ما به زودی در مدت زمان خیلی خیلی خیلی کمی توی کل دنیا حرف اول رو می زنیم و تحریم ها کوچک ترین اثری روی پیشرفت کشور ما نداشته و ما داریم با سرعت نور پیشرفت می کنیم !
البته لازم به ذکره که این رتبه بندی فوق العاده دقیق هستش و بر اساس داده های به دست اومده در بازه تقریبا سه ساله رتبه بندی صورت گرفته و هیچکس نمی تونه بهونه هایی مثل دست استکبار و تخریب و  اینا بیاره !
اینجاست که آدم به ایرانی بودن خودش افتخار میکنه ! مگه نه !؟
نظرات 1 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 11:51 http://brat.blogsky.com/

در این که کمترین سرعته شکی نیست.
اما شرکت صبانت نامحدود اورده منم گرفتم تقریبا دو ماه پیش
اما تو اون دوماه حتی یدونه اهنگ هم نتونستم دانلود کنم اینقدر سرعت پاینن بود
تازه میخان ایننترنت ملی هم راه لندارن احمقا

من خودم صبانت دارم. ولی از این محدودها. بد نیست. ولی از نامحدودش خیلی شنیدم که میگن افتضاحه به تمام معناس !
ای آقا این مملکت چیش رو حسابه که این اینترنتش باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد