فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

دانلود می کنم ولی پخش نمی کنم !

جدایی نادر از سیمیناگه یه خورده اهل فیلم دانلود کردن از اینترنت باشین یا توی اینترنت فعالیت زیادی داشته باشین حتما چند روزی هست که متوجه شدید که یه نسخه با کیفیت از فیلم تحسین شده و بسیار زیبای «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی داره توی اینترنت پخش میشه. این نسخه کیفیت DVDrip هستش و از روی DVD های فیلم که توی کشورهای خارجی نسخه ای از فیلم به اون ها فروخته شده تهیه شده.
خب الان یه جورایی همه به تکاپو افتادن که آقا این نسخه رو دانلود و تکثیر نکنید، صبر کنید تا نسخه ارجینال ایرانی فیلم بیاد و اون رو تهیه کنید. خب یه جورایی حرف درسته ولی کاری که من به شخصه انجام میدم اینه که حتما این نسخه با کیفیتی که توی اینترنت اومده رو دانلود می کنم و بعدا هم که سی دی این فیلم توی ایران اومد سی دی اش هم می خرم و اگه بازم دوباره توی سینماها اکران بشه دو سه بار دیگه ام میرم و توی سینما می بینم !
ولی حالا چرا من فیلم رو دانلود می کنم ؟! به این دلیل که کیفیت این نسخه ده ها برابر بیشتر از اون نسخه CD هستش که پخش کننده توی ایران می خواد بندازه توی یه تیکه مقوایی که از خمیر کردن شونه تخم مرغ تهیه شده (!) و یه چاپ مسخره هم روش زدن و می خوان به قیمت 2500 تومن به من بفروشن ! البته من این فیلم رو برای آرشیو شخصی خودم دانلود می کنم و به هیچ وجه به کسی نمیدم ولی متاسفانه خیلی ها این کار رو انجام نمیدن و همین امروز و فردا باید منتظر صدای دستفروش ها توی خیابون باشیم که داد میزنن بدو بیا جدایی نادر از سیمین با کیفیت رسید !
الان ضرری که به این فیلم وارد میشه به خاطر اشتباه و یا زیاده خواهی پخش کننده اش هست و باید زودتر از این ها نسخه اصلی این فیلم توی ایران پخش میشد ! حالا من می خوام از دوستان خواهش کنم که اگر هم این فیلم رو دانلود می کنید دیگه به کسی ندید و پخشش نکنید و بعدا هم اگه مایل بودید نسخه اریجینالی که توی ایران پخش شد هم بخرید ! بیاییم از سینمای اصغر فرهادی حمایت کنیم، بیایم از خود اصغر فرهادی که شجاعانه از مردم و همکارای در بندش دفاع کرد حمایت کنیم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 2 مهر 1390 ساعت 14:44 http://bashmagh.blogsky.com

من هم اعتقادم مثل تو است مثلا قهوه تلخ را نه از دوستمان گرفتم نگاه کنم و نه از سی دی رایت شده
همش فکر می کردم فردا نمی توانم جواب این مهران مدیری را بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد