فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

لب های تمام بسته

خیلی وقته که می خواستم بیام و دوباره توی وبلاگم یه چیزی بنویسم. ولی راستش نمیشد، یا شاید هم نمی تونستم. این اواخر یه تصمیمی گرفتم که شاید این موضوع هم تحت تاثیره همون باشه ...

تصمیم گرفتم که بیخودی حرف نزنم و بیشتر گوش بدم و نگاه کنم ! نمی دونم شاید عجیب باشه شایدم نه. ولی واقعا این تصمیم رو گرفتم و چندین وقت هم هست که دارم اجراش می کنم ! البته من کلا آدم پر حرفی نبودم، شاید توی دسته آدم های کم حرف هم می تونستم قرار بگیرم ! ولی یه جورایی با این کاری که کردم حال می کنم !

این کار رو به خاطر چندین دلیل انجام دادم که متاسفانه نمی تونم همش رو اینجا بگم چون خودم هم چندتاش رو بیشتر نمی دونم ! به هر حال تصمیم خوبیه، آدم واسه فکرهاش و ایده هاش ارزش قائل میشه و بیخودی انرژی مصرف نمی کنه تا لب هاش و زبونش رو به حرکت بیاره و آخرش هم هیچی به هیچی ! کسی حرفش رو نمیفهمه، کسی حالش رو درک نمیکنه، کسی به حرف هایی که برای آدم مهمه اهمیت نمیده و ... 

البته منظورم بیشتر توی دنیای واقعی هستش و اینترنت منظورم نبود. توی اینترنت فکر نمی کنم احتیاج باشه که این تصمیم رو عملی کنم .

شاید بهتر باشه اینبار این حرف ها رو فراموش نکنم و کمتر حرف بزنم و بیشتر ببینم و گوش بدم و به چیزایی که می بینم و می شونم و همینطور افکار خودم، بیشتر فکر کنم. شاید یه روزی کسی پیدا شد که با شوق و اشتیاق به حرف هام گوش بده، کسی که منم حرف زدن واسه اون رو پیش خودم کار بی فایده ای فرض نکنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 02:04 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
وبت خیلی خوشگله
به منم سر بزن...نظرم یادت نره
منتظرم

moshoooo پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 19:13 http://moshoooo.blogfa.com

´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶ ¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´ ´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶ ¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´ ´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´ ´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶ ¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶ ´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´ ´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´ ¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶

سلاااااااااااااااااااااااام
ممنون از حضورت خوشحال شدم اومدی تفلدم

moshoooo چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 17:50 http://www.moshoooo.blogfa.com

...ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ
با یه یادگاری آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد