فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

حریص محسن چاوشی

آلبوم حریص محسن چاوشی

این چند روزه باقی مونده از سال 89  بازار موسیقی حسابی داغ شده ! خیلی از خواننده ها آلبوم های جدیدشون رو منتشر کردن که البته بیشترشون به نظرم کارای سطح پایینی هستن ! خب در نتیجه وقتی آلبوم محسن چاوشی هم بین این ها باشه آدم حداقل میدونه که یه چیز به درد بخور واسه گوش کردن می تونه پیدا کنه !
این روزها دارم آلبوم «حریص» محسن چاوشی رو گوش می کنم، به نظرم کارش در عین حال که نسبت به کارای قبلش متفاوت بوده ولی خیلی خوب از آب در اومده و تونسته خودش رو با این تغییراتی که واسه آهنگ هاش در نظر گرفته خوب هماهنگ کنه ! البته میکس و مسترینگ و تنظیم های آقای کوشان حداد هم خیلی توی این موفقیت تاثیر داشته ! در کل آلبوم دوست داشتیه، هم واسه طرفدارای دو آتیشه چاوشی مثل من ! و هم واسه بقیه مخاطب ها ! البته ایراداتی هم داره که اونم چیزه طبیعی هستش ! فقط من خودم خیلی کم ترک «غیر معمولی» رو گوش می کنم ! ترک های پروانه ها(مخصوصا این!)، پرنده غمگین، بادبادک های رنگی، کافه های شلوغ و دلم تنهاس رو یه کوچولو بیشتر از بقیه ترک ها دوست دارم، اینا بیشتر از بقیه من رو گرفتن و البته توی اینا بیشتر تونستم اون چاوشی که شش هفت سال پیش شناختم رو پیدا کنم !
در کل صدای هیچ خواننده ای رو به اندازه چاوشی دوست ندارم ... 


راستی من یه مدت به خاطر یه گرفتاری هایی نبودم، از همه دوستانی که این مدت به وبلاگم سر زدن و پیام گذاشتن تشکر می کنم و امیدوارم بتونم واسشون جبران کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
نیاز پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 15:30 http://natorshide.blogfa.com

سلام .
صدای محسن چاووشی رو زیاد دوست ندارم ولی از بعضی شعراش خوشم میاد.

آره شعرهاش واقعا عالیه !
توی این آلبومش هم شعرهاش خیلی خوبه ولی اگه بخوام با گذشته مقایسه کنم به نظرم شعرهاش یه کم ضعیف تر شده !

نسرین پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 22:52 http://cloudy2010.blogsky.com

سلام جناب فراموشی
یادتون رفته بود برگردید؟!
در مورد محسن چاوشی واقعا نظری ندارم
پر از انرژی منفیه

به شدت مخالف ایشون
در ضمن جبران نمی خواد...
اما اگه خواستیدجبران کنید باید با دلار باشه هااااا
خوبه که برگشتید
موفق باشید

سلام خانم نسرین؛
یادم نرفته بود ولی بعضی موقع ها گرفتاری ها آدم رو مجبور می کنه واسه یه مدت کوتاه هم که شده یه چیزایی رو فراموش کنه !

در مورد محسن چاوشی هم باید بگم که نظر شما محترمه اما صدای چاوشی بیشتر به دل مردها میشینه ! خانم ها کمتر می تونن صدای چاوشی رو درک کنن ! یه جورایی یه حس راز مانند مردونه توش هست ! اما به شما هم توصیه می کنم آلبوم جدیدش رو گوش کنید چون یه تغییرایی توش داده که ممکنه شما هم خوشتون بیاد ! و اینم بگم که به نظر من موسیقی کلا انرژی مثبته ! حالا می خواد چاوشی باشه یا هرکی !

دلار ! نمیشه چک بدم !؟

مرسی که اومدی.

moshoooo جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 14:19 http://www.moshoooo.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
کجا بودی؟؟؟؟؟فکر کردم ازدواج کردی دگه رفتی
مرسی منم لینکت کردم
امیدوارم گرفتاریات شیرین و خوش باشن
و همیشه شادباشی

ای بابا ! ما هنوز دهنمون بوی شیر میده ! کی به ما زن میده حالا !
مرسی که اومدی ...

نسرین شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 22:45 http://cloudy2010.blogsky.com

سلام
نه چک نه ؟ نقد باشه . دستون درد نکنه.
در مورد چاووشی ... چشم ! گوش می کنم. احتمالا همینطوره که شما میگید
موسیقی بی کلام بله ممکنه مثبت باشه ...
اینو دکتر فرهنگ می گن... نه بنده
موفق باشید تو کاراتون ...
امیدوارم شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد