فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

تصادف کردم !

 

آقا چشمتون روز بد نبینه ! الان چهار ساله که گواهینامه گرفتم عین چهار سالش هم پشت فرمون بودم ! تا حالا تصادف به این خفنی نکرده بودم ! خدا رو شکر تصادف ماشین به ماشین بود و هیچ موجود زنده ای آسیب ندید !
توی تصادف هم من مقصر بودم هم اون طرف ! علتش هم فقط این بود که عجله داشتم و سرعتم زیاد بود ، خیلی هم زیاد ! گلگیر جلو سمت چپ ماشین من خورد به گلگیر عقب سمت چپ ماشین طرف ! جوری بود که بعد از ضربه ماشین طرف مثل ماشین اسباب بازی حدود 90 درجه چرخید !
درسته خسارت دیده بودم ولی خود تصادف خیلی حال داد !! صحنه ی خیلی اکشن و شاخی بود ! حس خیلی جالبی بود ! البته اولش اینجوری فکر می کردم ! ولی بعدش که دردسرهای توی بیمه و خسارت و ناراحتی های بعدش رو تجربه کردم دیگه نظرم عوض شد !
یه پیشنهاد بهتون می کنم ! موقعی که چراغ زرده و می خواد که قرمز بشه اگر مطمئن نیستید که رد می شید حتما پشت چراغ بایستید ! حتی اگه خیلی عجله دارید و سرعتتون بالاست و ، ماشینی سوار می شید که دست ایرانی توش برده شده !

نظرات 3 + ارسال نظر
moshoooo یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 00:52 http://www.moshoooo.blogfa.com

سلام
متاسفم بابت ماشین
خوشحالم که حالت خوبه و اتفاقی برای خودت نیفتاده

نسرین یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 17:23 http://cloudy2010.blogsky.com

ای بابا!
آخه بلد نیستی چرا.....!!! همین می شه دیگه!!!
شوخی کردم
تا تصادف نکنی که شوماخر نمی شی!

سعیدجلالی دوشنبه 2 اسفند 1389 ساعت 15:18 http://saeedsh569.blogfa.com/

ماشین ول کن خوبه که شما سالم در اومدی خوشحال میشم اگه به وبلاگم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد