فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

نقطه تقاطع !

نمی دونم چرا تازگی ها همش منتظر یه چیزی هستم ! یه اتفاق یه برخورد یه آدم یا ... نمی دونم واقعا چی ! همش فکر می کنم باید یه چیزی بشه ، یه چیز جدید ...
تازگی ها بیشتر این حس اومده سراغم ! منتظر یه چیزی ام ! مثلا توی خیابون که دارم میرم بعضی موقع ها یه دفعه میزنه به سرم که راهم رو دورتر کنم ! شاید با این کار به اون چیزی که منتظرشم برسم در صورتی که اصلا نمی دونم چی هست ...
قبلنا احساس می کردم که یه خط موازی ام ! ولی الان فکر می کنم که یه خط مایل هستم که دارم میرم جلو و هر لحظه منتظر تقاطع با یه خط دیگه ام ... !

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 22:32 http://cloudy2010.blogsky.com

سلام. مطالب وبلاگتون رو خوندم . و چه جالب که حرفاتون خیلی شبیه به حرفای منه ....مخصوصا همین یادداشت آخر... من احساس می کنم گم شدم . نمی دونم دنبال چیم؟ و مثل شما انگار منتظرم.جالب بود!!!
خوشحال می شم به من هم سر بزنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 14:29 http://cloudy2010.blogsky.com

مرسی از شما.....
حتما....البته شما هم همینطور دوباره سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد