فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

برای شما هم اتفاق افتاده ؟!

چند وقتی هست که یه چیزی ذهنم رو مشغول کرده. در واقع یه خاطره از دوران کودکی، ولی نه یه خاطره معمولی ! خاطره ای که مقداری مقادیر ماورایی داخلش هست ! به احتمال زیاد این اتفاق حداقل یک بار برای شما هم پیش اومده !

یه روز بعد از ظهر که فکر می کنم اون موقع کلاس دوم یا سوم بودم، داشتم با دوچرخه ام توی خیابون سر کوچه مون رکاب می زدم و بازی می کردم. به یه جایی رسیدم که یکدفعه یه حول افتاد توی دلم و یه چیزی بهم گفت اون جلو که چند تا پسر ایستادن (که خیلی هم از من بزرگتر بودن) بد جوری می خوری زمین ! من با اینکه یه جورایی مطمئن بودم این اتفاق میافته ولی دوچرخه رو نگه نداشتم و به راهم ادامه دادم و دقیقا همین حادثه همونجا که توی ذهنم اومده بود اتفاق افتاد !

یکی از اون پسرها بدون توجه به من که اتفاقا خیلی هم سریع داشتم رکاب می زدم سوار دوچرخه بزرگش شد و اومد وسط خیابون ! منم نتونستم دوچرخه ام رو کنترل کنم و با همون سرعت خوردم بهش ! یادمه که پرت شدم روی زمین، زخمی شدم و خیلی هم دردم اومد ! این صحنه دقیقا یادمه که همه ی اون پسرها دور من جمع شده بودن و من رو دلداری میدن و اون پسری که باهاش تصادف کرده بودم رو سرزنش می کردن ! البته اینم یادمه که گریه نکردم ...

این اتفاق خیلی واسم جالب بود. چند نفر دیگه ام واسم همچین خاطره هایی تعریف کردن که واسشون رخ داده. اکثرا هم توی دوران کودکی بوده ...

در مورد Deja vu و حس آشنا پنداری یه چیزایی می دونم و مطمئنم که این اون نیست ! خیلی دلم می خواد بفهمم که این چه جور حسیه ! حتما تا حالا یه کسایی روی این مسئله تحقیق کردن ...

اگر واسه شما هم همچین اتفاقی افتاده اینجا تعریف کنید؛ فکر کنم واسه همه جالب باشه ... 

____________________ 

پی نوشت: 

یکی از دوستان گرامی لطف کردن و جوابی برای سوال من در بخش نظرات همین پست مطرح کردند که خیلی جالب و قابل تامله ! واسه من که قانع کننده بود. اگر شما هم دوست دارید جواب این سوال رو بدونید یه سری به نظرات همین پست بزنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 04:18

سلام دوست عزیز خاطره ای که شما عنوان کردین برای همه انسانها وجود داره به طور کلی اگه بخوام بگم داستان از اینجا شروع میشه که هر انسانی دارای کالبدهای مختلف نظیر کالبد فیزیکی و کالبد ذهنی و ... میباشد در مورد کالبد فیزیکی یا همون جسم کاملا واضحه که این کالبد میتونه از طریق عوامل مختلف خارجی تحت تاثیر واقع بشه نظیر ویروس و میکروب و ... حالا سوال اساسی اینجاست که آیا کالبد ذهنی هم میتونه تحت تاثیر عواملی از خارج بدن واقع بشه یا اینکه یه چیز کاملا منفکه؟
جواب مثبت هست اگه به صورت علمی بخواهیم به این سوال پاسخ بدیم از راههای مختلفی نظیر هیپنوتیزم تله پاتی و غیره در محیطهای آزمایشگاهی این مساله ثابت شده.
این مقدمه رو گفتم که به اینجا برسم که عوامل ناشناخته بسیاری در جهان هستی وجود دارند همانند مخلوقات مختلفی که در فرکانس دیداری و شنیداری ما نیستند ولی قادر به نفوذ و تاثیر گذاری در ذهن ما میباشند .
بخشی از این مخلوقات به عنوان کار گزار و مامور ویژه در مواقع خاص به هر انسانی اطلاعات ویژه ای میرسانند و یا او را از خطری که در انتظار اوست آگاه می نمایند.

امیدوارم که تا حدودی توانسته باشم به سوال شما پاسخ داده باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد