فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

فـــرامـــوشـــی

می نویسم که یادم بمونه...

چقدر از ظرف شستن بدم میاد !

وای که چقدر از ظرف شستن بدم میاد ! 

قربون دونه به دونه سلول های دستای مادرم برم که یه عمر همچین زجری رو تحمل کرده ... 

خدا پدر مادر اونی که ماشین ظرفشویی رو اختراع کرد بیامرزه ! باید حتما یکی بخرم ...

خوب شد ما زن نشدیم !

نظرات 1 + ارسال نظر
منا چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 19:13


بله دیگع ببینین ما دخترا بیچاره چی میکشییم
داشتم وبلاگتون رو میخوندم نمیدونم چرا همش حس میکردم شماخانومین!

بله من که خودم گفتم ! کلا فکر نکنم کسی از ظرف شستن خوشش بیاد ! البته من تو یه برهه ای مجبور بودم ظرف بشورم ! خدا رو شکر دیگه الان نباید این زجر رو بکشم !
بابا از رو اسم که مشخصه بنده پسر هستم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد